Gå til hovedindhold
Søg
  • Faktatjek
    • Tip os
    • Fejl og fakta
    • Statistik: Dem har vi faktatjekket
    • Konklusion: Helt eller delvist falsk
    • Konklusion: Både sandt og falsk
    • Konklusion: Helt eller delvist sandt
    • Konklusion: Misvisende
    • Konklusion: Ikke dokumenteret
    • Konklusion: Satire
  • Fup og spam
  • Indsigt
  • Guides
  • Undervisning
  • Forskning
  • Om os
    • Mission
    • Redaktionen og bestyrelsen
    • Ejerforhold
    • Vedtægter
    • Sådan faktatjekker vi
    • Etisk regelsæt
    • Samarbejde med Facebook
    • Økonomi
    • Nyhedsbrev
    • Ledige stillinger
  • Thomas Hedin, ansv. chefredaktør
  • Steen Jensen, redaktionschef
  • Lisbeth Knudsen, bestyrelsesformand
  • RSS
  • Cookie- og persondatapolitik
  • © Foreningen TjekDet

TjekDet
Amagerbrogade 54 - 2300 København S

kontakt@tjekdet.dk | +45 93 89 12 44

Undervisning

Vælg Type
Vælg Område

Results on this Topic

Tjekdet

Chatbotten som makker i lærerens forberedelse

Artikel Her er konkrete anbefalinger, der giver lærere konkrete idéer til at bruge AI som støtte i planlægning og opgaveudviklin...

Tjekdet

Undervisningsmateriale hjælper lærere med at integrere chatbotter i skriftligt arbejde

Forløb Undervisningsmateriale hjælper med at integrere chatbotter i skriftligt arbejde og styrke elevernes kritiske tænkning.

Tjekdet

Syv anbefalinger til folkeskolen: Sådan kan generativ AI bruges i undervisningen

Rapport Skolerne kan nu finde hjælp i syv anbefalinger til at sætte deres egen retning for, hvordan de bruger generativ AI i und...

Tjekdet

Dilemmaspil: Afprøv og snak med dine elever om AI

Forløb Kunstig intelligens bringer en række dilemmaer ind i klasselokalet og kan påvirke relationen mellem lærer og elev. Derfo...

  • Thomas Hedin, ansv. chefredaktør
  • Steen Jensen, redaktionschef
  • Lisbeth Knudsen, bestyrelsesformand
  • RSS
  • Cookie- og persondatapolitik
  • © Foreningen TjekDet

TjekDet - Amagerbrogade 54 - 2300 København S

kontakt@tjekdet.dk | +45 93 89 12 44